Translate

Calliope

Calliope
Inno all'arte che nel nostro sangue scorre.

lunedì 20 febbraio 2017

"‘A SENTO…" di Vincenzo De Bernardo

E’ essa, ‘a sento, è ‘a mano ‘e mamma mia,
‘a sento pure si stongo durmenno
e saccio chello ca me sta facenno:
me cunnulea pe’ nun me fa scetà!

D’altronde, doppe nove mise, nzieme,
io stevo annascunnuto dint’’a panza,
chella era ‘a stanza ‘e lietto e pure ‘e pranzo
e pure ‘o gabinetto p’’a pipì!
Ecco pecchè io ‘a sento, si, ch’è essa,
quando me tene dint’’o palmo ‘e mano,
ca stesse a durmì, ‘a mò, fino a dimane,
nu lietto meglio ‘e chisto nun ce sta!
Ma saccio pure a essa fa piacere,
‘e vvote, ‘a veco, l’esce ‘a lacrimella,
io le vulesse di’: cara mammella,
grazie pe’ chello ca tu fai pe’ mme!
Aggia aspettà ca me faccio cchiù gruosso,
essa cchiù vicchiarella, io giuvinotto…,
‘o pomeriggio, ‘o the cu nu biscotto,
di fronte, int’’a pultrona, a m’’a guardà!

3.2.2017 @ copyright byVincenzo De Bernardo 
(Autore del Giorno di Anima di Vento)

Nessun commento:

Posta un commento